Eglo Romania

Shop

Politica de garantie

EGLO România garantează că produsele comercializate:

  • Sunt noi și nu pun în pericol viața, sănătatea și securitatea oamenilor și a animalelor dacă sunt utilizate/manevrate corespunzător instrucțiunilor de utilizare;
  • Corespund scopului descris în mod corect, complet și precis în instrucțiunile de utilizare aferente fiecărui produs (etichete, instrucțiuni sau marcaje de pe ambalajul individual), precum și scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acest tip;
  • Nu au defecte de funcționare;
  • Au parametri de calitate și performanțe normali, în acord cu specificațiile tehnice aferente.

EGLO România nu acordă garanție produselor comandate și livrate dacă lipsa de conformitate rezultă din:

  • Manipularea, folosirea, depozitarea, montarea, instalarea, demontarea, utilizarea/ exploatarea neconformă cu instrucțiunile producătorului, inclusiv aducerea de modificări sau intervenții neautorizate asupra produselor făcute de către utilizator sau de către terți;
  • Expunerea la lovituri, incendii, inundații, cutremure și/sau alte asemenea evenimente ținând de cazurile de cazul fortuit sau forță majoră, așa cum sunt ele definite de legea română;
  • Distrugerea, degradarea ori scăderea calităților tehnice ale produselor datorată condițiilor incorecte de depozitare/păstrare, manipulare și/sau utilizare, ori ca efect al unor împrejurări externe (de exemplu fluctuații de tensiune ale energiei electrice, supratensiunilor din rețea, a descărcărilor electrice din atmosfera sau a contaminării cu lichide sau materii străine);
  • Utilizarea în alt scop, în alt mod sau în alt mediu decât cel recomandat de producător;

Arderea accesoriilor (lămpilor, becurilor, surselor de lumina în general) care sunt consumabile și pot fi montate ori demontate fără a folosi vreo unealtă.

Condiții generale pentru garantia produselor vândute de EGLO Romania Prodexim SRL:

 

Produsele defecte, aflate in perioada de garanție, se vor repara sau înlocui, în funcție de caz, în conformitate cu politica de service și respectând legislația în vigoare.

Produsele cumparate de la EGLO Romania Prodexim SRL beneficiaza de garantia legala de minim 24 de luni incepand de la data achizitionarii. Fiecare comanda este insotita de aviz. Factura fiscala se trimite automat pe adresa de e-mail mentionata in comanda.

     1. Produse livrate cu vicii de fabricatie, nefunctionale sau defectate din cauza socurilor mecanice pe timpul transportului.

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional total sau prezinta vicii de fabricatie, va fi inlocuit 1 la 1 cu conditia ca Cumparatorul sa notifice in scris, in maxim 2 zile calendaristice de la data livrarii comenzii Vanzatorul printr-un e-mail catre adresa online.ro@eglo.com sau direct pe site completand Formularul de Reclamatii.

In cazul in care produsul ce urmeaza a fi inlocuit 1 la 1 nu se mai afla pe stoc in Romania, Cumparatorului i se va comunica un termen de livrare. Daca termenul de livrare nu este acceptat de catre Cumparator, acesta din urma are dreptul de a-si alege un alt produs in cuantumul valorii aferente produsului care prezinta defect.

In cazul in care produsul nu mai este disponibil in stocul international Eglo, Cumparatorul are dreptul de a-si alege un alt produs in cuantumul valorii aferente produsului care prezinta defect.

Taxele de returnare a produsului defect si taxele de livrare a noului produs sunt suportate integral de catre Eglo Romania Prodexim SRL. 

In cazul in care Cumparatorul nu informeaza Vanzatorul in termen de 2 zile calendaristice asupra oricaror produse livrate nefunctionale, cu vicii de fabricatie sau defectate din cauza socurilor mecanice pe timpul transportului, produsului i se va aplica politica de la punctul: 

     2. Produse ce prezinta vicii aparute in mod gradual

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii aparute in mod gradual si produsul se afla in perioada de garantie, Cumparatorul trebuie sa notifice in scris Vanzatorul, printr-un e-mail catre adresa online.ro@eglo.com sau direct pe site, completand Formularul de Reclamatii. 

Termenul de rezolvare al unui eveniment de service este de maxim 15 zile calendaristice, mai puțin cazul în care un termen mai restrictiv este prevăzut de lege, situație în care se va aplica termenul legal. Termenul începe să curgă de la data când produsul este recepționat la sediul Eglo din orașul Măgurele, Str. Atomiștilor nr. 1D, Jud. Ilfov, Cod poștal 077125. Dacă la trecerea acestui termen, defectul reclamat nu este remediat, se aplică una dintre următoarele măsuri, în ordinea menționată:

  1. Înlocuirea cu un produs nou, identic;
  2. Dacă nu există in stoc un produs identic și nici nu se dorește returnarea contravalorii produsului, înlocuirea se face cu un produs nou cu caracteristici și performanțe cel puțin similare cu cele ale produsului inițial doar cu acordul utilizatorului și fără plata unei sume suplimentare.
  3. Returnarea contravalorii produsului;

Creare cont

Datele personale vor fi folosite pentru a-ți susține experiența pe acest site web, pentru a administra accesul la contul tău și pentru alte scopuri descrise în politică de confidențialitate.