EGLO România garantează că produsele comercializate:
- Sunt noi și nu pun în pericol viața, sănătatea și securitatea oamenilor și a animalelor dacă sunt utilizate/manevrate corespunzător instrucțiunilor de utilizare;
- Corespund scopului descris în mod corect, complet și precis în instrucțiunile de utilizare aferente fiecărui produs (etichete, instrucțiuni sau marcaje de pe ambalajul individual), precum și scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acest tip;
- Nu au defecte de funcționare;
- Au parametri de calitate și performanțe normale, în acord cu specificațiile tehnice aferente.
EGLO Romania nu acordă garanție produselor comandate și livrate dacă lipsa de conformitate rezultă din:
- Manipularea, folosirea, depozitarea, montarea, instalarea, demontarea, utilizarea/ exploatarea neconformă cu instrucțiunile producătorului, inclusiv aducerea de modificări sau intervenții neautorizate asupra produselor făcute de către utilizator sau de către terți;
- Expunerea la lovituri, incendii, inundații, cutremure și/sau alte asemenea evenimente ținând de cazul fortuit sau forță majoră, așa cum sunt ele definite de legea română;
- Distrugerea, degradarea ori scăderea calităților tehnice ale produselor datorată condițiilor incorecte de depozitare/păstrare, manipulare și/sau utilizare, ori ca efect al unor împrejurări externe (de exemplu fluctuații de tensiune ale energiei electrice, supratensiunilor din rețea, a descărcărilor electrice din atmosferă sau a contaminării cu lichide sau materii străine);
- Utilizarea în alt scop, în alt mod sau în alt mediu decât cel recomandat de producător;
Arderea accesoriilor (lămpilor, becurilor, surselor de lumină în general) care sunt consumabile și pot fi montate ori demontate fără a folosi vreo unealtă.
Condiții generale pentru garanția produselor vândute de EGLO România Prodexim SRL:
Produsele defecte, aflate în perioada de garanție, se vor repara sau înlocui, în funcție de caz, în conformitate cu politică de service și respectând legislația în vigoare.
Produsele cumpărate de la EGLO România Prodexim SRL beneficiază de garanția legală de minim 24 de luni începând de la data achiziționării. Fiecare comandă este însoțită de aviz. Factura fiscală se trimite automat pe adresa de e-mail menționată în comandă.
-
Produse livrate cu vicii de fabricație, nefuncționale sau defectate din cauza șocurilor mecanice pe timpul transportului.
În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional total sau prezintă vicii de fabricație, va fi înlocuit 1 la 1 cu condiția ca Cumpărătorul să notifice în scris, în maxim 2 zile calendaristice de la data livrării comenzii Vânzătorul printr-un e-mail către adresa [email protected] sau direct pe site completând Formularul de Reclamații.
În cazul în care produsul ce urmează a fi înlocuit 1 la 1 nu se mai află pe stoc în România, Cumpărătorului i se va comunica un termen de livrare. Dacă termenul de livrare nu este acceptat de către Cumpărător, acesta din urmă are dreptul de a-și alege un alt produs în cuantumul valorii aferente produsului care prezintă defect.
În cazul în care produsul nu mai este disponibil în stocul internațional Eglo, Cumpărătorul are dreptul de a-și alege un alt produs în cuantumul valorii aferente produsului care prezintă defect.
Taxele de returnare a produsului defect și taxele de livrare a noului produs sunt suportate integral de către Eglo România Prodexim SRL.
În cazul în care Cumpărătorul nu informează Vânzătorul în termen de 2 zile calendaristice asupra oricăror produse livrate nefuncționale, cu vicii de fabricație sau defectate din cauza șocurilor mecanice pe timpul transportului, produsului i se va aplica politica de la punctul următor.
Formular reclamații cu vicii de fabricație-
Produse ce prezintă vicii apărute în mod gradual
În eventualitatea în care produsul achiziționat prezintă vicii apărute în mod gradual și produsul se află în perioada de garanție, Cumpărătorul trebuie să notifice în scris Vânzătorul, printr-un e-mail către adresa [email protected] sau direct pe site, completând Formularul de Reclamații.
Termenul de rezolvare al unui eveniment de service este de maxim 15 zile calendaristice, mai puțin cazul în care un termen mai restrictiv este prevăzut de lege, situație în care se va aplica termenul legal.
Termenul începe să curgă de la data când produsul este recepționat la sediul Eglo din orașul Măgurele, Str. Atomiștilor, Nr. 1D, Jud. Ilfov, Cod poștal 077125.
Dacă la trecerea acestui termen, defectul reclamat nu este remediat, se aplică una dintre următoarele măsuri, in ordinea menționată:
- Înlocuirea cu un produs nou, identic;
- Daca nu există în stoc un produs identic și nici nu se dorește returnarea contravalorii produsului, înlocuirea se face cu un produs nou cu caracteristici și performanțe cel puțin similare cu cele ale produsului inițial doar cu acordul utilizatorului și fără plata unei sume suplimentare;
- Returnarea contravalorii produsului.