EGLO România oferă servicii de service pentru produsele sale.
Termenul de rezolvare al unui eveniment de service este de maxim 15 zile calendaristice, mai puțin cazul în care un termen mai restrictiv este prevăzut de lege, situație în care se va aplica termenul legal. Termenul începe să curgă de la data când produsul este recepționat la sediul Eglo din orașul Măgurele, Str. Atomiștilor, Nr. 1D, Jud. Ilfov, Cod poștal 077125.
Pentru a repara un produs EGLO care nu se mai află în garanție, clientul trebuie să:
- informeze Vânzătorul în scris despre problema apărută, printr-un mesaj pe adresa: logistica[email protected].
- trimită/aducă produsul la sediul Eglo din orașul Măgurele, Str. Atomiștilor nr. 1D, Jud. Ilfov, Cod poștal 077125. Produsul trebuie să fie însoțit de: datele complete ale expeditorului (nume, adresa, adresa de mail, telefon), toate accesoriile primite pentru respectivul produs și o explicație a defectului, dacă se cunoaște cauza.
După constatarea defectului și evaluarea costului reparatiei, se înștiințează clientul și i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezintă piese de schimb și manoperă.
Taxele de transport de la client către EGLO tur-retur sunt suportate în totalitate de către client.