Eglo Romania

Shop

Service produse

EGLO Romania ofera servicii de service pentru produsele sale.

Termenul de rezolvare al unui eveniment de service este de maxim 15 zile calendaristice, mai puțin cazul în care un termen mai restrictiv este prevăzut de lege, situație în care se va aplica termenul legal. Termenul începe să curgă de la data când produsul este recepționat la sediul Eglo din orașul Măgurele, Str. Atomiștilor nr. 1D, Jud. Ilfov, Cod poștal 077125.

Pentru a repara un produs EGLO care nu se mai afla in garantie, clientul trebuie sa:

  • informeze Vanzatorul in scris despre problema aparuta, printr-un mesaj pe adresa: logistica.ro@eglo.com.
  • trimita/aduca produsul la sediul Eglo din orașul Măgurele, Str. Atomiștilor nr. 1D, Jud. Ilfov, Cod poștal 077125. Produsul trebuie sa fie insotit de: datele complete ale expeditorului (nume, adresa, adresa de mail, telefon), toate accesoriile primite pentru respectivul produs si o explicatie a defectului, daca se cunoaste cauza
  • dupa constatarea defectului si evaluarea costului reparatiei, se instiinteaza clientul si i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezinta piese de schimb si manopera
  • taxele de transport de la client catre EGLO tur-retur sunt suportate in totalitate de catre client

Creare cont

Datele personale vor fi folosite pentru a-ți susține experiența pe acest site web, pentru a administra accesul la contul tău și pentru alte scopuri descrise în politică de confidențialitate.